Skip to main content

MY FIRST TIME BLOGGING! STORIES AND TYPED BY ME

titan dan bunda liburan naik perahu kecil.

pada suatu hari titan dan bunda siap-siap untuk naik perahu. di jalan kami bertemu dengan kapal lain. ada yang berwarna merah, ada juga warna biru. ada juga yang berjaln kencang. ada juga yang mogok ditengah perjalanan.

terus ada ombak besar sekali di tengah perjalanan. lalu ada ombak seperti raksasa. angin bertiup kencang, angin itu bikin titan masuk angin dan kentut-kentut.  langit brwarna biru awan setengah pantat dan tuuuuuuuuut! lalu kita menujuh ke pulau seribu. di sana kita melihat pemandangan.ada burung ada pesawat terbang. terus titan menyari jalan pulang.

sudagitu aku melihat dermaga.terus titan naik dermaga nya  

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

My latest drawing, June - July 2013

Titanic continues

These are my Titanic lego collection,  from the simplest one to the most complicated one,  plus the harbour and its up-and-down gate *big grin* 

Sorry.

Dear Titan, One day when you were 9 years old, I found this letter. You put it in between my laptop. I startled. I felt ... sad. If only you knew, every mothers in the whole wide world will always forgive their children. So that you won't have to ask forgiveness again and again. So that you won't have to kneeled down just to ask one. As much as mothers will want you to learn from your mistakes, we don't really want you to make ones. Because your mistakes mean our failure in raising you. All in all, I am proud of you. It is not easy to ask forgiveness.